Motor: Intermediate Shaft (IMS) Reconditioning en Pinning Service voor M96 en M97 Porsche motoren

Motor: Intermediate Shaft (IMS) Reconditioning en Pinning Service voor M96 en M97 Porsche motoren

Als u bij ons een IMS-lager koopt, kunt u het beste eerst contact met ons opnemen over welke kernen wij beschikbaar hebben, zodat u zeker weet dat u het juiste vervangende lager aanschaft. Indien gewenst installeren wij het lager gratis voor u in de tussenas als onderdeel van onze IMS-reconditioneringsservice wanneer u een IMS-lagerupgrade aanschaft bij LN Engineering.

Als u hetzelfde lagertype en dezelfde maat wilt behouden, moet u uw IMS opsturen voor onderhoud. Als u uw originele IMS wilt behouden, houd dan rekening met een extra verwerkingstijd van zes weken.

375,00 exclusief BTW | 453,75 inclusief BTW

SKU 106-08.1.L Categorie

Beschrijving

SKU:

De revisieservice voor de tussenas (IMS) omvat inspectie van IMS op slingering, herconditionering en vastzetten van het hoofdaandrijftandwiel. Wist u dat de IMS-aandrijftandwielen niet geïndexeerd of gecodeerd zijn? De tussenas bestaat uit 3 tandwielen die op een buis zijn gedrukt, wat betekent dat ze kunnen bewegen, en erger nog, ze kunnen uit de lijn van de boring van het IMS-lagerhuis komen. Een te grote slingering leidt tot verhoogde lager- en kettingslijtage!

Controleer de juiste IMS-kettingaandrijving voordat u bestelt.

Als vervanging vooraf wordt geselecteerd, wordt een restitueerbaar kernbedrag in rekening gebracht en ontvangt u een vroege of late as die mogelijk een andere ims-behuizingsboring heeft voor een enkele rij, dubbele rij of 06-08 lager, afhankelijk van onze huidige voorraad. Als de door u geleverde kern op enigerlei wijze is aangepast, een storing of schade heeft opgelopen, of een slingering van meer dan 0,005 inch heeft, worden de kernkosten niet aan u terugbetaald en wordt uw tussenaskern op uw kosten geretourneerd, indien gevraagd .

 

Ik wil graag meer informatie over dit product